So Katyalicious...

So Katyalicious...

torstai 22. maaliskuuta 2012

Tavoitteita?

Noh onhan niitä.

Mut nyt tärkeimpänä ois kunnon nostatus.

Päämääränä ois urheilla jokapäivä tai ainakin joka toinen se 30 min.
Oon ajatellu alottaa wii fitillä ja aamulenkeillä. Viikonloppuna on pakko käydä
kahdella tunnin lenkillä. Oonakin tulossa kylään niin la mennään kahdestaan ihailee maisemia.
Toivottavasti sää natsaa.

Syön tosi monipuolisesti ja hyvin..liiankin hyvin kun toi kokki on talossa ja kiloja on kertynyt se 20
kiloa liikaa, et nyt on ihan hyvä alkaa skarppaamaan. En oo missään vaiheessa katsonut itseäni inholla
ja se on musta tosi hyvä. Oon rakastanut itseeni kokoajan, isompanakin ja hulluinta et ehkä jopa enemmän ku ennen. Kun olin hoikka saatoin itseasiassa piiskata itteeni enemmän. En tiedä johtuuko tää siitä että oon tullut fiksummaksi vai siitä, että kun seurustelen niin tiedän et joku rakastaa mua no matter what? Noh oli miten oli niin ihanaa et ei oo tullut mitään kriisiä vaikka kiloja onkin tullut.

Mutta nyt on aika ottaa terveelliseempi suunta ja tehdä muutos. Hiljaa hyvä tulee. Mut jotakin täytyy tehdä ja niin teen. Teen tänään viel käsilihaksia ja jos löytäs hulahulavanteen niin hitsi et tekis gutaa! <3

Eipäs muuta. Etsiskelen kivaa takkia itselle ja taisinkin löytää. Täytynee lähtee testaamaan Ginaan natsaako tää mun kropalle. Jos tää kroppa ny vähä pienenis niin vaatekaapissa ois yhdet housut mitkä ois täydelliset kun lähtis se 5 kiloa pois.

Puspus. Jatketaan.

2 kommenttia:

  1. voiii ku oisit täällä ni treenattas yhessä ! tarvisin niin kipeesti treenikaverin, vaikka sujuu se toki yksikseenki, mut ois vaan aina helpompi lähtee toisen kans :-) -Riika

    VastaaPoista