So Katyalicious...

So Katyalicious...

perjantai 9. maaliskuuta 2012

Hair Hair Hair!

Tehdäänpä postaus hiuksista...ja kuinka ne on vuosien varrella vaihtunut.

Uusista kuvista jotkut varmaan huomanneetkin että nykyään olen platinablondi...mutta otetaan
matka menneisyyteen.

Kuvat tulee sekalaisessa järjestyksessä! Enjoy the ride!





























Kuvat on otettu ajasta kun olin 16 v ...aikaan kun nyt olen 24 v :)

Kyllä hiukset tekee paljon.

On se jännä et kun eka kasvatat hiuksias monta monta vuotta ja kun pääset siihen vaiheeseen mihin oot halunnu oot jo kyllästyny niihin. Ja sit täytyy muuttaa. Pitkistä leikkaaminen lyhyiks aloittikin mun hiuksien muuttamisinnostuksen. Täytyy sanoa et eniten on ollu ikävä oranssia hiusta ja tuota törkeen pitkää tummaa tukkaa. Pitkät hiukset sopii mulle mielestäni parhaiten. Mitäs te sanotte?

Mut on se kivaa kokeilla uusia juttuja! Tulevaisuudessa haluun ensin pitkät blondit hiukset ja sit oranssit ja pitkät. Voin jo kuvitella ne ihanat kiharat! <3 Rau...!

Millasia hiuksia teilläs on ollut?

4 kommenttia:

  1. kyl riittää sulla katy hiuksia muutaman vuoden ajalle :o

    VastaaPoista
  2. Tää musta-vaalee väri on kyl paras! :) Neljäs kuva on <3

    VastaaPoista
  3. Muutaman? :D Onhan tuossa ollut 8 vuotta välis :D =)

    VastaaPoista
  4. Musta vaalee oli khyl kiva kans <3 Kiitosta.

    VastaaPoista