So Katyalicious...

So Katyalicious...

tiistai 6. maaliskuuta 2012

Girls best friends

Nyt kun kengistä ollaan puhuttu niin voitais jatkaa sil linjalla.
Täs koulutehtävien kärsimysten helpottamiseksi ihailen välil kenkiä.
Yhdet kengät, jotka oon halunnu jo pitkään eivät vieläkään ole minun.

Kuva lainattu nelly.comista.


Jonakin päivänä mä viel ne saan. Kattokaas kun on ihanat. Snooki bebellä oli melkee tälläset mut neoninkeltasena. Nekin olis upeat!

Mutta näitä odotellessa et joskus tulis munkin koossa (tulispa joskus...apua jos ei tuukkaan) minulla on jo niin monet ihanat kengät että mieltä ihan lämmittää <3

Esittelenkin teille parit nyt ja keskityn korkoihin ettei mee ihan höpöksi :)

Alotetaan näist.

Kun mä näin nää ekaa kertaa rakastuin täysin.The perfect shoes i thought ja niinpäs ne olivatkin. Hurja korkokaan ei pilannut kenkiä...itseasiassa korkeista koroista huolimatta näillä on todella helppo kävellä! Tykkään täst lookist mikä näis on...tosi seksikäs.

Oon käyttänyt vast pari kertaa ja varmaan koitan käyttääkin suht harvoin ettei vaan murut menis rikki. Ois pitänyt ostaa monta paria niin tätäkää ongelmaa ei olis. Kenkien hinta kun oli ostohetkellä vaan päätähuimaavat 15 euroa. Shiet!! No mut toivotaan et nää kestää. Vuoden päivät nää on mulla ollu jo.

Lainattu nelly.comista.
Aaah <3
Sitten siirrytään kesäunelmiin. Blinkin upeat siniset korkkarit :) Ootan jo kesää et nääkin saa laittaa jalkaan pitkäst aikaa. Tosi helppo kävellä ja edulliset olivat nämäkin. Muistelisin et noin 40 euroa.



Ja koska olen laiska niin esittelen vaan kolmet korkkarit ja täs ne tulevat. Dieselit <3 Ostin nää hurjasta alesta ja hintaa oli vain 30 euroa. Normaalisti nää onkin jotn 100 euroa. Olin eka aiva rikki kun ei ollut mun kokoa mut päätin silti ottaa kengät kokoa isompana eli 40 ja KAPPAS, NE OLIVAT TÄYDELLISET! Onneksi siis otin 40 kokoa :)Mukavat jalassa ja sopii vaikka minkä kanssa. Kuvassa olevat kengät ovat vaan väärää väriä eli omani ovat SINISET! Otan kuvan joku päivä päällä niin saatte parempaa kuvaa.

NONNIS! TÄSSÄ TULI MUN LEMPPAREITA.

Ois kiva nähdä teiän lemppareita et postailkaahan ihmees ja linkatkaa mulle!

Pus pus <3

Jatkan nyt näitä koulujuttuja et valmistunkin joskus. Motivaatio vinkkejä voi kertoa...MUUTAKU KENGÄT :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti