So Katyalicious...

So Katyalicious...

torstai 1. joulukuuta 2011

HAPPOO!

Oi rakas NRJ.

Oi rakas kilpailuonneni.

Pääsin siis katsomaan Happoradiota yhden ystäväni kera eilen. Työkaverini Make tarttui mukaan ja iloinen matkamme alkoi.

Keikka oli Lauttasaaressa NRJ:n studioille. Saimme tutustua ennen keikkaa NRJ:n studioon lähemminkin ja kysyä kysymyksiä. Tarjoilu oli mukava. Siel oli jotn törkeen hyvii sipsei, joita ahdin itteeni heti keikan jälkeen ja 3 drinkkilippua. Mä sain neljä ku Make ei juonu kolmatta.

 =D


Join Oivaa sidukkaa ja Kukkoa kuules. No mutta itse tärkeimpään eli aivan ihanaan Happoradioon.

Olipa mahtava keikka.

Helevetin hyvä live. Pientä jännitystä toi se et se keikka kuvattiin ja mä näytin taas niin perus turvonneelle et morje. No mut mitäpä se haittaa.

Keikan jälkeen sai ottaa viel kuvan poikien kanssa ja kirjottipa ne mulle nimmaritkin.

Pojat totes ku sanoin et oon Kuusamosta, et sillä saa kaiken anteeksi. Tein itestäni taas pellen nääs xD

No mut tässä vähä kuvia ja livetaltiointia keikalta. Liekkö näin sais tehä, Tulkaa pojat rankasee mua jos ei saa. :D




Hahhahaha oon repeilly tolle kohalla mis kuvaan itteeni ku näytän taas niin Katjamaisen kauniilta että morje :D No mut upea biisi ja fiilis oli niin läheinen. Akin ääntä vois rakastella.

Kuka muuten tunnistaa mun kamalan naurun tos lopus hahahaha. Kamalalla tietenkin meinaan maailman ihaninta naurua jos ette tajunnu? :o xD

No mutta kiitos vielä Happoradio ja NRJ.

Ja sinä kaunis nainen, kaksikin, joiden kaa juttelin keikalle niin ottakaahen yhteyttä! Olis mukava rupatella lisää :)

PS. Jääskeläinen on rento mies!

1 kommentti:

  1. Mooii! tosi mahtavaa tekstiä! oli niin kliffa lukee!!! lov juuuuuu <222<3333

    VastaaPoista