So Katyalicious...

So Katyalicious...

torstai 17. marraskuuta 2011

H&M loves Versace!!!

H&M ja Versace. Toimiva yhdistelmäkö?

Mun mielest joo.

Okei ei tietenkään iha kaikki kokoelmasta ollu täydellisii mut natsas ainaki mulle osa niin kovaa et ostinkin ne.

Joitakin ei tietenkään edes saanut koska nettikauppa potki pihalle jopa kassa vaiheessa ja sitten sinne ei enää edes päässyt sisään.

Stupid shit!!!

Otan kuvia sit heti ku ne tulee.

MURU LÖYSI VIHDOIN mun kameranlaturinkin ja saa ottaa vihdoin kuvia kunnon kameralla.

<3

Noh mut vaikka en saanutkaan turkisliivii sain just niin värikkäit vaatteit jotka mun persoonaan käykin. Joittenkin mielestä kauheet sotkua mut mun mielest just niin persoonallist ja piristävää et oksat pois!

Ja sentää näit ei oo sit ihan kaikilla. Nää vaatii luonnetta ja nopeet sormee :DDD ;)

Täs muuten kuva mun eilisest raggarilookista. Oli piristävää vaihtelua.


Ja kuka muka voi väittää ettei tää sopis mun sekasee tyyliini tää tuleva lisäys? TUSKI KUKAA!

No mutta katotaan tuleeko nää kotiinkin asti vai ei...Ja sitte saatte nähä mitäs mieskin sai.

Palataan!

Kertokaas saitteko te tilattua jotn..? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti