So Katyalicious...

So Katyalicious...

torstai 15. joulukuuta 2011

OOOOH LA LAAA !!!

Versacen liivi tuli vihdoin tänään postissa.

Oon niin positiivisesti yllättyny täst et oksat pois. Olin aluksi tosi skeptinen ku näin ton liivin takapuolen. Ku luulin et se olis ollu sellanen perus suljettu. Fiksu minä kun tajusin pyörittää tuotetta hm:n verkkokaupassa. Noh sama se. Onneksi sain tän ja viel omaa kokoa. Hintakaan ei kirpassu. 60 euroa täst ihanuudest ei tunnu missää.

Täs jotn surkeita kuvia tästä mun päällä. Otan uusia joku kaunis päivä ulkona.

Love this. Laitan tän niin huomen päälle pikkujouluihin. Ootan jo niin innolla et saan nähä lisää Tanelin kavereita ja olla Merjan ja Tiian kaa.<3 Hitto et tulee kivaa. Kunhan en vedä liian kännei ja ala riitelee. Se on mun suurin ongelma aina :D Noh niin ei käy peekele.

Tänään olin muuten vähä kipeenä mut khyl tää täst. Sain sentää uutta musaa tehtyy. Nyt pitäs päästä kunnon studioon jo nauhottelee oikeesti. Täytyy säästää rahaa ja mennä. Noh mut niihin kuviin:



 Kuten sanoin paskaalaatua mut jotn käsityst ny kai kuitenkin saa.

Muistaki versace tuotteista täytyy ottaa kivoja kuvia joku päivä.


Täs yks lähikuva toi takki pääl--ja suttusen näkönen Katy. Toi takki on aivan ihana kans <3 Et hyvin tuhlatut massit khyl.

 MITÄS MUUTA? Noh eipä muuta.

Puspus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti