So Katyalicious...

So Katyalicious...

torstai 15. joulukuuta 2011

Mikä tekee ihmisestä viehättävän/kiinnostavan?

Noh tätä mä mietiskelin tänään.

Tai tätähän ei tarvi edes paljo miettiä ku aika itsestäänselvyys ainakin mulle mut kivasti aattelin tähän
kirjoittaa aatoksiani.

Eli listaan nyt ne perussyyt mikä tekee MUN silmissä ihmisestä VIEHÄTTÄVÄN/KIINNOSTAVAN/SELLASEN JONKA KAVERI TAI KUMPPANI HALUISIT OLLA:

1) LAHJAKKUUS: Siis jos ihminen osaa tehdä jotn. Esim maalata, piirtää, no ihan sama jotain taiteellista niin oi että sytyn ja lujaa. Ja jos osaa tehä musaa tai laulaa niin oi että. Ja noi viel yhdes. Täydellinen juttu! Sellasia on muuten aika monta, jotka osaa molempia. Reilu on Jumala kun lahjoja jakaa.

2) LUONNE: Mitä hullumpi tyyppi sitä siistimpi tyyppi! Tyypit jotka on avoimia ja vähän omituisia iskee muhun todella paljon. Ihmisest huomaa heti viihtyykö se omassa ruumiissaan ja pitääkö se itteensä hauskana. Ja pitää pitää itseään hauskana. Siis jos joku nauraa omalle vitsilleen repeen heti! xD

3) MYSTISYYS: Oikeesti ei ihme et jäbät tykkää vaikeista mimmeistä? Ne luulee et vaikeus ja mystisyys on jotenkin sama asia?:DSSDSS Noh kuitenkin, jos on vähä salaperänen jätkä niin kylläpäs naisiakin kiinnostaa. Ja salaperäsyys ei meinaa ettei olis avoin, vaan se meinaa et sil tyypil on sellanen pilke silmäkulmassa ettet sä koskaan ees pysty tietää siit kaikkea vaikka tuntisit sen koko elämän. UH LA LA LAAA!!! <3

4) MOTIVAATIO: Jos miehel on draivia tehä kaikkea niin se tarttuu. Ja positiivinen asenne on aina jotenkin niin hienoa. Mut kunhan sitä ei vedä sellaseksi maailmassa ei ole mitään vikaa, älä valita asenteeksi niin BUENO! Oon messis kaikes mitä teet jos esität sen noin mahtaval asenteel. Khyl te tiiätte!

4) ULKONÄKÖ: Viimesenä ja vähäsempänä ulkonäkö. Se on niin vähiten tärkee et oksat pois, KOSKA jos nuo ylläolevat jutut ei toteudu niin mitään ei oo enää pelastattavissa. Mut ulkonäöst mainittakoon siistin pukeutumisen...hassut vaatteet, värit ja JOS JOHONKIN OON HULLUNA NIIN HAMMASVÄLIIN! xD


TIIÄÄTTEKÖ MITÄ? TÄÄ MUN LISTA ON MELKEIN KU MÄ NIIN LÄTÄSTÄÄN TÄHÄN LOPPUUN VIEL OMAST NAAMAST KUVA RAKKAUDEN VUOKSI <3 Ps. Vitsi vitsinä mut kato nyt sitä mun nassua kivasti.



KERTOKAA MISTÄ TE SYTYTTE? Ei täs varmaan kaikki ollu mut nopiana harkittuna tälläseen tulokseen tulin :D

Pus pus.

Niin Katymaista <3

2 kommenttia:

  1. Hehee, toi mystisyys. :D Mut ei saa olla liian mystinen tai kyllästyy ku toine on nii mystine.

    VastaaPoista
  2. jep näin on. ja mähän määrittelin tonne et millanen mystisyys mua kiehtoo:P <3 murrr

    VastaaPoista