So Katyalicious...

So Katyalicious...

maanantai 14. marraskuuta 2011

COLOUR BLOCK!

Oon aivan hurahtanut colour blockiin !!!

Oon ite jo pari juttua ostanukki mut hitto et haluisin paljon lisää!!!

Näytän pari juttua mitkä on mun mielest yli siistei.

Ootteko te jo muuten lähteny tähä muoti-ilmiöön mukaan?

Ja yleensäkkään tykkäättekö yhtään koko jutust?

Mulle tää iskee ja niin kovaa koska tykkään väreist ylipaljon.

Tässä pari juttua mitkä iskee ja ens kerralla näytän sit mitä oon ite hankkinu :)<3

Mekko namnam, laukku ooooh mitkä värit ja sit jotn myös miehille! No miks ei naisellekkin toi natsais. Makeita! Niin piristävää tää värien yhdistely khyl et mmmmmmmmhmhmhmh..Väriorkkuja!

asos.com
asos.com

asos.com

 Mitäs te tykkäätte?




Kommentoikaahan...COLOUR BLOCKINGIA SIIS !!! :)

Jatketaan taas pia!

Puspus ja plussaa elämää <3 ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti