So Katyalicious...

So Katyalicious...

tiistai 22. helmikuuta 2011

Kuka pelkää kuolemaa?

Minä.

Minä pelkään, niin paljon et hampaat tutisee. No ei ihan kirjaimellisesti mut sydän tutisee senkin eestä. Oon pelänny kuolemaa lapsesta saakka, mutta silloin usko Jumalaan oli niin luja, ettei se nin huolettanut niinku nyt. Don't get me wrong, uskon edelleenki Jumalaan, mutta sen faktan tajuaminen, että joskus mä oikeesti kuolen on nyt selkeempi mut silti yhtä vaikea hyväksyä. :o Vanhana kuoleminen on jotenkin luonnollista ja kaunistakin, mutta nuorena kuoleminen niin väärin.

Mun ei tarvi edes olla pahasti sairas ja mä kelaan pahinta. Tosin mun migreeni on niin lähellä vakavia tappavia tauteja, et sillon pelkoon on aihe, mutta miksi tää aihe on niin paljon mun päässä. Mä päätin sit yks ilta googlaa "kuolemanpelko" käsitteen ja lueskelin ihmisten juttuja ja mielipiteit asiast ja tuntu et sain jonkunlaista rauhaa asiaan. Osa oli käyny lähellä kuolemaa, eikä siltikään pelänny yhtään. Syystäkin, osas kunnioittaa elämää nyt enemmän kun kerran oli meinannut menettää sen kokonaan. Noh, sitten löysin jonkun miehen kirjoittaman jutun, jossa hän neuvoi jotenkuten näin. "Ajattele enkeliäsi, ajattele oikein kovasti miltä enkelisi näyttäisi ja millainen hän olisi ja kun näet hänet sielunsilmilläsi, puhu hänelle ja pyydä häntä ottamaan pelkosi pois." Kokeilin sitä sit ja tuntu et se autto mua paljon. :) Hassua varmaan niille jotka ei usko Jumalaan, (Mun oma mies ei usko) mutta väliäkö sillä. Mua se rauhotti ja se riittää.

On tässä pelossakin hyviä asioita. Mä oon oppinut tän pelon avulla luopumaan melkeinpä kaikista muista peloistani, olemaan oma itteni ja hyväksymään itteni just tälläsenä ku mä oon. Ja mä koitan ainakin kertoa rakkailleni, just kuinka paljon ne merkkaa mulle. Joskus tuntuu vaan niin typerältä mennä avautuu tyypeille, mitä tunteita mul on heitä kohtaan kun he eivät itse monesti tunne mitään minua kohtaan. Mutta onko niin väänin rakastaa? Vaikka aikaa on kulunut monta vuotta, siltikin rakastan niin montaa ihmistä menneisyydessäni. Toivoisin, että he tietävät sen ilman että minun pitää koskaan riisua suojamuurini ja sanoa se heille. Mutta mitä menetettävää minulla olisi jos sanoisin? :o Ei mitään.

Toivon todella, että saisin elää pitkän elämän. Toivon todella, että saan toteutettua haaveitani, ennen kuin kuolen. Monta olen jo toteuttanut ja siksi tunnen eläväni ikuisesti ainakin joidenkin mielessä.

Tällästä tällä kertaa. :o

Loppuun hyvä biisi, jonka jollakin oudolla tavalla tunnen kuvastavan minua. Yksi rakkaimmista biiseistä minulle. :o Tätä on kuunneltu pohjalla ja sielt ylösnousemisenkin jälkeen. Joka kertaa koskettaa ja parantaa. Kiitos Bertine täst.   http://www.youtube.com/watch?v=Q3X4Wx-Wh-g

Kuunnelkaa ihmees.

Pitkää elämää kaikille. God bless you.

22 kommenttia:

  1. Elä turhaa pelekää :I
    Eiköhä se elämä oo paljo pelottavampaa.
    -Antti

    VastaaPoista
  2. kaunista tekstiä myönnettäköön, kuunteleppa tämä:
    http://www.youtube.com/watch?v=DKK5NXSDP3A

    VastaaPoista
  3. Migreeni EI OLE tappava tauti. Näin btw.

    VastaaPoista
  4. Itseasiassa mun migreeni on ihan sama oireiltaan kun vakavat aivoissa tapahtuvat sairaudet että...Syytä on pelätä kun oireita on vaikea erottaa. Trust me I know, oon käyny neurologilla.

    VastaaPoista
  5. Mutta se migreeni ei ole tappava tauti vaikka oireiltaan olisi sama kuin vakavat aivoissa tapahtuvat sairaudet. Se on silti vain migreeni... että...

    VastaaPoista
  6. "Migreenistä kärsii noin joka kuudes nainen ja miehistä joka kahdeksas. Se ei ole tappava tauti mutta aiheuttaa ajoittaisia, erittäin voimakkaita päänsärkykohtauksia jotka voivat kestää muutamasta tunnista useampaan päivään."


    LÄHDE
    http://yle.fi/radio1/tiede/tiedeuutiset/yleisen_migreenialttiuden_perinnollista_taustaa_selvitetty_25079.html

    VastaaPoista
  7. khyllä mä sen tiedän vaan se on se pelko siksi koska aina ei voi tietää onko se migreeniä vai jotn muuta. samaa sano itse lääkärikin.

    VastaaPoista
  8. sä puhut niinku sä tietäsit mun migreenin oireiston? ei oo khyl ihan vaan perus migreeni. ei lähelläkään

    VastaaPoista
  9. Jos mulla on kroonista mahakipua niin ei se tee siitä tappavaa tautia (tai lähellekkään) jos se oireiltaan muistuttaa esim. suolitukosta tai paksusuolen syöpää.
    Ja vaikka migreenis ei olisi ihan 'perus migreeni', ei se tee siitä mitään muuta kuin mitä se on, migreeni.

    VastaaPoista
  10. Voi voi kun lääkärikin sanoi ettei sitä voi aina tietää onko se migreeni vai eikö. IHMISELLÄ VOI olla muitakin sairauksia vaikka onkin migreeni myös :D TSIISUS ANONYYMI. Hanki jo muuta tekemistä ku tän analysointi...:)

    VastaaPoista
  11. Pointti oli se, että korjasin virheesi; migreeni EI OLE tappava sairaus eikä lähelläkään sellaista. Turha väittää muuta.

    VastaaPoista
  12. en ole missään vaiheessa niin väittänyt ...lue tarkemmin!

    VastaaPoista
  13. että se on tappava sairaus.. :DDDD mutta se on lähellä niitä tauteja oireiltaan jotka tappaa. IDIOOTTI :D

    VastaaPoista
  14. "Tosin mun migreeni on niin lähellä vakavia tappavia tauteja..."

    ^Tuossako et väitä sen olevan lähellä tappavia tauteja? Kannattais tosiaan lukea tarkemmin niitä omia tekstejäänkin...

    VastaaPoista
  15. en oo varmaan koskaa tavannu yht tyhmää tyyppii ku sä? eiku en tavannu onneks :DD MIGREENI ON OIREILTAAN LÄHELLÄ TAPPAVIA TAUTEJA, MUTTA ITSE MIGREENI EI OLE TAPPAVA JA NIIN EN OLE KOSKAAN VÄITTÄNYT. MIGREENIN OIREISTO ON LÄHELLÄ TAPPAVIA AIVOISSA TAPAHTUVIA SAIRAUKSIA... kysy ens kerralla neurologilt niin hän selventää. itse olen saanut tietoni häneltä. FUCKING IDIOT.. JA KÄYÄ OMAA NIMEE ENS KERRALLA...anonyymithän on pellejä.

    VastaaPoista
  16. Ei toki tartte julkasta mun kommentteja... Se kertoo aika paljon susta kun alotat haukkumisen vaikka et edes tunne. Mutta niin, sulla on näköjään periaate 'hyökkäys on paras puolustus'. Vaikka olet väärässä, ei tartte haukkua ihmisiä.

    SINÄ olet väittänyt migreeniä tappavaksi taudiksi tai siis että se on lähellä tappavia tauteja, jota SE EI OLE ja se on sulle selvennetty moneen kertaan. Turha kiemurrella ettetkö olisi väittänyt koska kaikki voi sen tosta ylempää lukea.

    VastaaPoista
  17. ANONYYMI HANKI EDELLEEN NIMI NIIN KATOTAAN SIT. ja jauhat edelleen paskaa. :P ei voi ku nauraa. :) et osaa lopettaa. jauhat paskaa thät's it.

    VastaaPoista
  18. "Tosin mun migreeni on niin lähellä vakavia tappavia tauteja..." <- Tuossa SINÄ VÄITÄT sun migreenin olevan lähellä tappavia tauteja. EDELLEEN mä olen vain korjannut sun VÄÄRÄN käsityksen siitä ettäkö se olis lähellä tappavia tauteja. Mä en ole paskaa jauhanut, olen LAINANNUT sun OMAA tekstiä. SINÄ olet tuon pätkän kirjoittanut jossa väität migreenin olevan lähellä tappavia tauteja. Mun ei tarvitse mun nimeä täällä ilmoittaa korjatakseni SUN väärän tiedon.

    VastaaPoista
  19. JAUHAT PASKAA ON MYÖS ILMAUS ETTÄ JAUHAT SONTAA KU VAAN TOISTAT KOKOAJAN ITTEES.. SE ON OIREILTAAN TAJUA SE on OIREILTAA LÄHELLÄ TAPPAVIA TAUTEJA. ENS KERRALLA JUTTELE NEUROLOGIN KANSSA. HÄNEN KANSSAAN OLEN TUOSTA JUTELLUT JA HÄN ON SEN MYÖS TODENNUT. Nauretaan täällä sulle. Lopeta jo oikeesti. Säälittävää ku jaksat täst samast kokoajan jauhaa :) OOT TEHNY jo mielipitees selväksi mut herranjestas pidä jo pääs kii! KIITTI KU KORJASIT mun ns väärän kirjotuksen vaikka se ei sitä ole. OLE HYVÄ JA POISTU.

    VastaaPoista
  20. ens kerralla voit olla varma etten julkasekkaa enää mitään jos et laita nimees perään!

    VastaaPoista
  21. Jopas on kovasti väitelty :)

    VastaaPoista