So Katyalicious...

So Katyalicious...

tiistai 15. helmikuuta 2011

Talven valoa ja RAKKAUTTA!


Oi. Olipa viikonloppu. Kaunis sää ja siitä otettiin jopa jotain irtikin. Käytiin kullan kanssa jahtaamassa ilta-aurinkoa jäällä ja hauskaa oli. Vaatteetkin olivat mitä sopivammat siihen tilaisuuteen :P Noh. Kerrospukeutuminen riittää ja hauskaa on. Kulta teki mulle jopa ihanan taideteoksenkin hankeen. I like.

 Ja minä tiettävästi sekoilin ja nautin parhaasta seurasta mitä Luoja on mulle suonut.

 Ja fiilailin kauneutta ja kaljaa ja samoin fiilaili rakaskin.

Ja ohessa viel video et pääsette ihan samaa tunnelmaan missä mä olin. Eli pää jäässä ja selostajan taidot hukassa :D
Noh kuitenni...mahtavaa oli xD


Loppuviikonlopusta varmaan kukaan ei halua kuvia, joissa mä oksentelen..eihän? :o Hyvä vastakohta tälle onnistuneelle perjantaille kyllä. Noh kuitenkin istuttiin iltaa ja mulla meni hermot kaikkitietäviin ihmisiin ja suomenruotsalaisiin. Ei niihin kivoihin vaan niihin, jotka luulee Suomen muuttuneen Ruotsiksi?:DD

Noh mut tässä viikonloppu<3 Seuraavaksi päästään ystävänpäivään. Nyt miehen puolikkaat! :) <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti