So Katyalicious...

So Katyalicious...

tiistai 12. huhtikuuta 2011

I(iiiih) love old!

Old and unique. :P

Huomenna näytän teille vähä mitä kaikkea vanhaa ja uniiikkia mä omistan. Ja sitähän on paljon. :o
Oon vähän ehkä alkanut keräileekkin antiikkia, mutta kaikki tulee käyttöön Ennemmin tai myöhemmin i promise :)

Teen huomenna postauksen ihan omist vanhoist tavaroist mut nyt aattelin postaa tähän kuvan, missä mul on mun rakkain verkkatakki päällä. Yks niist, huome saatte toisen. :) Vanhan vanha verkkatakki, ja hiivatti ku rakastan tätä. Maksoin täst huimat 5 senttiä :D Kuvassa ohessa myös kirppiskengät ja oldschool frisbee, joka vasta bongattiiin kirpputorilta :)


 Ja vähän lähikuvaakin näist kengist. (ja takist ja mun naamast :DD) Nää on itseasiassa mulle pienet, mutta en suostu myymään. Nää on saatu niin, et eka pakotin rakkaan Riikan ostaa nää, sitte Riika anto nää mulle <3 :D Basicly. Ihana Riika!

Te voisitte kans innostua ja kertoa mulle mitä ihanaa ootte löytäny käytettynä ja ottaa kuvia ja näyttää sit mullekki niit. Voidaan sit kivasti vaihdella tavaroita? :o Kunnon kirppispiiri? Minä ja rakas Anniina vasta vähän vaihdeltiin kamaa xD Mukavaa touhua! Toisen roska on toisen aarre!

Äiti sano aina et mulla pitäs perustaa kirppis ja ihan tosissaan voisinkin :D

Hhahahaha! Ei kai ny sentäs. :o

No mut tänään viel luen tota aineistoa esseeseen eli VAKAVA aineistoa ja on muute vakavaa hommaa ku oon niin huono keskittyy ja tosi hidas lukee :DDD Mut jos sais tänään sen 50 sivuu luettua ja huome kirjotettua sen esseen sinne yliopistoo vihdoin ja viimein.

Ps. Estäkää mua värjää mun hius oranssiksi taas, koska tän blondin takia, mulla on nyt iha lyhyet hiukset taas, et ny hiivatti pakottakaa mua pitää tää ainaki viel vuoden :D No ehk ei niin kauaa mut.

PPS. Missä mun foo fighters liputviipyyy? Haluun ne jo! :) Ja unelmalaukunki voisin viel voittaa. Hahha!

PPPS. En osaa lopettaa ja btw näin koko viime yön unta antiikista!

2 kommenttia:

  1. tai takki on kyllä ihan ylisöpö ! :- ) keisin sen sulta vielä joku pvä<3 ja sun tukka, annaha lepäilee raukka nyt jonku aikaa ku sen vaalennuksen kanssa on sulla ollu niin iso operaatio !
    ps. i love ya !
    -riika

    VastaaPoista
  2. oooh riksu <3 luppaan et annan <3 pusss luv you so much!

    VastaaPoista