So Katyalicious...

So Katyalicious...

perjantai 8. lokakuuta 2010

Tekstiä pyöränpenkkiin kiitos!

Hassua.

Joku oli jättänyt puhelinnumeronsa mun pyörän penkkiin?

Harmi vaan etten tallentanut numeroa ennenkuin kaunis peppuni pyyhki sen pois.
Hitto luulin, et se ois ollu kaiverrettu siihen tai jotain.

Nää on varmaan sit näitä juttuja, joita ei saa koskaan selville.

Vois kuitenkin analysoida vähän sitä, että olisiko tarkoituksena et oikeesti soittaisin vai vaan joku vitsi?! Mä veikkaan sitä vitsiä mut hauskaahan se olis ollut soittaa ja kysyy et kuka siel ja sit se oliskin ollut joku randomi, joka ei tiedä asiasta yhtään mitään.

No mutta kiitos kuitenkin sinä, joka sen kirjoitit. Piristit päivääni ja tämä hauska juttu korvaa sen etten päässyt varaamaani kiropraktia aikaan, kun joku tyhjäpää ajanvaraaja oli kussut varaukseni. Eli vielä viikko odottelua. Kai se on kestettävä!!!

Mielessä kalja ja rakkaus. Nehän ne tärkeimmät.

Ja mainittakoon vielä että tänään koulussa pidin taas Katjamaisen sekoilu puhetuokion useeseen otteeseen. Selitin esim miten miehen stondiksen saa katoamaan puhaltamalla virtsaputken reikään :DDD
Mahtovat ne muut ajatella, että kuinka hieno ja elegantti nainen olenkaan!

It's sooooo Katyalicious...:P

PS. Hyvvee viikonloppua kaikille vaan.

6 kommenttia:

  1. mulle soitti joskus vuosia sitten mies, joka oli löytäny mun puhelinnumeron baarista sätkäpaperiaskista. itsellähän ei ollut, eikä tänä päinäkään ole mitään hajua mikä on saanut jonku tyypin kirjottelee mun numeroa minnekään. vähän tuli semmonen fiilis että luuliko se että mä oon ilon jakaja ja yritti saada musta jonkunlaista seuralaispalvelua :D -emppu

    VastaaPoista
  2. Joo, ja mähän en usko tuota.. :D sä mitään numeroita keltään äijältä saa!

    VastaaPoista
  3. Sääli säälistä, säälistä kärsin :DSDD

    VastaaPoista
  4. aika kaukaa haettua että just sun pyörääs ois jotain numeroita raapusteltu. tietty on voinu käydä niin , että joku on erehtyny pyörästä, eikä siis tarkotettu sulle. älä kuvittele itestäs liikoja, palaisit jo maanpinnalle. onko omakuvasi kenties vääristynyt?

    VastaaPoista
  5. =DDDD jollakin on ongelmia?:D siis mitä väliä vaikka ei oiskaa ollu mulle. hauska juttu vaan. mee muualle angstaa =) tai no hauskaa tämäkin.

    VastaaPoista