So Katyalicious...

So Katyalicious...

maanantai 2. helmikuuta 2015

Sä jätät jäljen.

Mä tykkään sanoo asioita suoraan. Joskus jopa tuntuu, siltä, että ihmiset tajuaa, mitä mä koitan sanoa. 180 ihmistä tuskin on aivan väärässä.



Kaikella rakkaudella Sennille, varmaan on ihana nainen. Kaikillahan on oikeus omaan mielipiteensä. Mun mielestä kaikki pitää hyväksyä sellaisina kuin ne on. Kunhan se mitä ne on, ei satuta toisia ihmisiä. 

Ja toisesta asiasta kukkaruukkuun, mä oon ollu vähä tunnekylmä nykysin, mut must tuntuu et tää Paperi T:n biisi sai mut eloon taas. Muistin, ettei mulla oo mitään syytä peitellä mun herkkyyttä. Se on ihan yhtä kaunista.



Miks mä en päästäs ihmisii mun lähelle? En haluu peitellä mun tunteita. Mä sanon jatkossakin asiat suoraan. Ja on ihanaa pitkästä aikaa kunnolla fanittaa jotain. Henri vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta ihmiseltä. Täytyy kuunnella tänään YleXXää kun herralta putoaa uutta musaa.

Mä oon muuten taas kipeenä ja syön maailman pelottavimpia klementiinejä. Tai no toisen nakkasin roskikseen ku mua alko vähä etoo. Vaikka pinkki onkin söpö väri.

KORJAUS! Nää olikin sit veriappelsiineja :S Hemmetti, en ees tienny et näin pieniä veriappelsiineja on olemassa. Kunnon D'Oh taas!  Ja luulin ottavani klementiinejä. Noh, perus vitun nolo Katja :D


PS. Olin tuhma, enkä avannu Jehovantodistajille ovee.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti