So Katyalicious...

So Katyalicious...

maanantai 23. heinäkuuta 2012

Piristystä.

Posti toi aamupiristystä.


Sitä tarvitaankin sillä oon ollu ruokamyrkytyksen kourissa jo pari päivää. Huh huh sanon.
Ei tuu syötyy grilliruokaa vähää aikaa khyl.


Noh muttas. Onneksi päiväni kirkastui, kun posti toi prinsessalle sormuksensa
ja tähkäpäälle apuvälineen pehkonsa selvittämiseen. Mahto muuten postimiestä naurattaa, kun kesti hieman mennä ovelle, kun täytyi pukea jotn ensin päälle. Ja ku avasin oven niin postimiehen ilme oli khyl näkemisen arvonen. Tää hius on khyl niin uskomattomassa sotkussa nyt. Sojottaa joka suuntaan. Täydellinen hetki siis testata Tangle Teezeria. Mut ensin...sormukseen.


Kyseessä siis Disney Couturen 3D Castle Ring. Aivan ihana, mutta sanottakoon, että myös
aivan jumalattoman painava :D Tietenkin. Kyllähän kruunuki painais :P


No mut hommasin tän siis Asokselta. Kauan oon halunnu tän ja ostin sit itelle kun sain paljon tavaraa myytyy pois. On khyl jumalaisen söpö.


asos.com
asos.com



Ja sit tähän kans pitkäaikaiseen toivehankintaan eli Tangle Teezeriin. Testasin tätä Juhannuksena mökillä serkulta, ja olin aika otettu. Hiusta lähti selvitysprosessin aikana paljon vähemmän irti kuin yleensä. Ja kun tää tuli viel lempikuosilla silmien eteen niin pakkohan sekin oli saada. Mun mielest tää oli nyt suht edullinenkin vaan 13 euroa :) Ja Asokselta tietty.


Tangle Teezer.

kuvat lainattu internetistä.


Mut katotaas miten tää toimii nyt kun mun hiukset on totaalisen sotkussa. Ääni mikä harjauksesta lähtee on muuten hieman hämäävä, koska ääni kuullostaa just silt et sun viimesetki hiukset tippus päästä, mutta kappas, eipäs ne tipukkaan. Ja selvitystyö tapahtuu todella nopeesti. Huh huh! On tää ihme vehje. Ja ei vie tilaakaan laukusta niinkuin mun entinen harja. Kyllä vaihto kannattaa joskus :)




NONNIS, EI MUL MUUTA <3 Pitäs alkaa kokoo sellast kesäkollaasia ku oon ollu tääl niin vähä.
Kyllähän kesä pitää viettää muualla ku blogissa? No. Kai täälki ehtis pyörii mut oon ollu laiska.
Jatketaanpas taas. Aamupalan tekoonhan tässä pitää joutua. Näläkä on suuri.


PS. MITEN KESÄ MENI TAAS NIIN NOPEESTI OHI?





2 kommenttia:

  1. minkä IHMEEN takia sun pitää kirjottaa kyllä tyylillä "khyl" ?? ööööö. ja toisekseen, ethän tosissasi aio harkita ammattina laulajaa? ei pahalla mut et sä pärjäis tuolla muiden keskellä.

    VastaaPoista
  2. sori anonyymi mut en vastaa muutakuin heille jotka kirjoittavat nimellään :) better luck next time :)

    VastaaPoista