So Katyalicious...

So Katyalicious...

maanantai 23. huhtikuuta 2012

Nättiä!

Pitkästä aikaa. Musiikkia. Omaa musiikkia. Ja hyvää sellasta.
Tuntu et koko maailma kirkastu ja mulla oli taas tarkotus. Oon niin kaivannu sitä tunnetta.
Kiitos Joni Holtiton aka Joni ystäväni kun pyysit minua mukaan. Sä sentäs välität!

On muuten jännä kun saa jonkun hyvän biisin tehtyä ja tulee sellanen tunne heti sen jälkeen
ettei enää osaakkaan. Että nyt kun se on kerran nauhoitettu ei saa toista kertaa laulettua sitä
niin hyvin. En osaa selittää sitä fiilist. Kai se on sitä et kun nauhotan nauhotan aina eka fiilistelyraidan,
joka on mun mielest aina paras, koska siinä on eniten tunnetta. Sitten kun tekee lopullista nauhotusta
teknisesti laulu menee ns. paremmin mutta fiilis on enää puolet alkuperäsestä. Hullua!

Muusikkojen ongelmia. Näitä ois taas kiva päästä purkaa ja hajoilee näihin Ninan kanssa. Hope so nyt viikonloppuna. Pakko onnistua. Kuusamoon ajaminen ois kiduttavaa mut sen arvosta kun näkis rakkaita ihmisiä. Ninaa, Riikaa jne. Perhettä....SISKOA <3

Rakas <3
No mut toiseen asiaan.

Kävin tänään vihdoin ja viimein hankkimassa ehkäisykapselin. Au perkele et se puudutuspiikki sattu. Panikoiduin vähä. Pidin silmiä kiinni koska koko toimenpide ällötti. Himassa ihmettelin tuoteselostusta lukiessani, että missä side mikä mulla pitäs olla tässä haavanpäällä. Paineside ja joku harso ja muut vastaavaa. Mulla on tässä vaan pelkkä laastari :D Ei näin. En oo uskaltanu sormin kosketella kapselia niinku piti. Oksennan jos sen teen :D Katotaan millanen mustelma tähän ny sit tulee ja miten tää elämä alkaa sujumaan. Vauvattomuus ja onnellisuus ois hakuses...ettei mitään tuskia kiitos! PS. Jos jollain on kokemuksia täst nexplanonist ni voi kertoa toki. Ois kiva kuulla.

Hyi että! PS. Miten pääsen suihkuun tän kaa?


JA <3

SHOPPAILUADDIKTI KERTOO VIELÄ TOKI IHANUUKSISTAAN! Hotti yhdistelmä olivat nämä. Harvoin ukko tykkää niin paljon mun vaateyhdistelmistä kun tästä!

h&m.com (lainattu)
h&m (lainattu)


Eipäs muuta. Kaikkea kivaa ja silleensä.

Mulla ois muuten paljo uusia ja uudenverosia kenkiä myynnis koos 39 et ostakaapa veke :)

Puspus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti