So Katyalicious...

So Katyalicious...

perjantai 14. lokakuuta 2011

EIKÄÄÄ! KUIN LAISKA IHMINEN VOI OLLA!

Noni perkele!

On tätä ootettu! No ette ehkä te vaan minä itsestäni odottanu sitä ihmettä että saan tän aikaan. Kirjottaa kahtaasataa tänne jotn et mitäs on tapahtunu täs kahdes kuukaudes. Vedän nyt lyhyen ja ytimekkään analyysin tänne omist toiminnoist :SD En ruumiin kuitenkaan.

Elikkäs.

Työt:

Töis on menny kivasti. Oon tykänny ylikovaa tuost duunista ja työnihän on siis iltapäivänkerhonohjaaja. Valmistan siihen ja koulunkäyntiavustajaksi samalla :) Jotn pient ongelmaa on tietty ollu mut oon tyytyväinen et oon saanu pidettyä itteni suht hyväs ryhdis tän homman suhteen. Työkaverit on mukavia ja koulu on uus ja hieno ja lapset on ihania. Tuntuu jo et ne jopa tottelee mua :D

Parisuhde:

On se rankkaa ku rakastaa liikaa. En jaksa ees selittää tätä lisää. Draamaa draamaa draamaa ja rehellisyys on ainoa ratkasu kaikkeen. Jos jaarittelen tähän koko tän jutun te nukahdatte.

Koti:

Vielki niin vaihees, mut oon ostanu ja saanu kaikkee makeet...Halvalla ostanu ja ihanalta ihmiseltä sain just kosketinsoittimen ja sterkat ilmaseksi. Huh huh kuin hienoi ihmisii on olemassa.

Kissa:

Haettiin pari päivää sitten meille kissa. Ihana Lumi! Vilkas on tyttö mut kiltti kuitenkin. Valvoo khyl yöt ja mekastaa ja puhuu. Kai se on viel sopeutumisvaihees. Koittanu raapia mun hienoa sohvaa mut oon khyl ollu tarkkana sen suhteen. Lumilla on muuten ylisöpö tapa. Ainaku mä meen vessaan se tulee mun mukana. Ei käyny yksin ensin ollenkaan, vaan kun mä menin :DD

Noni ja nyt jotn kuvia sit. Randomisti jotn tänne nakkelen..

OIKEESTI LUKIJAT PITÄKÄÄ MUT RUODUS.

Musasta viel sen verran et laitteiden laitto on taas kestäny mut nyt oon tekemäs kaht feattii ja yhden tein jo Mansesterin tulevalle levylle. Rakastan sitä biisii niin paljo ja sen teon jälkeen tunsin taas eläväni <3 <3 <3 Live for music. Sing your heart out!

ILMANEN KOSKETINSOITIN!!! <3 ÄÄ KUIN IHANAA!

LUMI HENGAA SOHVALLA NÄTISTI!

KATO ORANSSIA KEHIIN. SHOKKIVÄRIÄ <3 ELI TÄS NYKYNEN MINÄ SIIS!





JATKAN TARKEMMIN HUOMENISSA, LUPAAN!!! <3 KUVAILEN VÄHÄ ASUNTOA KUN SAA SIIVOTTUA VALTTERIN JUHLIIN! PUSPUS VAAN TEILLE KAIKILLE <3

1 kommentti: