So Katyalicious...

So Katyalicious...

maanantai 18. marraskuuta 2013

#että #mua #ottaa #päähän

Hemmetin typerät hashtagit.

Yks asia, mikä ottaa päähän.

Mut ei, tosissaan tulin avautuu tähän asiasta, joka vaan niin ärsyttää mua ja itseasiassa
mietityttänyt jo pitkään.

Ihmisen arvo? Onko se kiinni jotenkin ulkonäössä? Nykyään tuntuu silt entistä voimakkaammin,
että mitä paremman näkönen sä oot, sitä helpompaa sulla on. Ja sitä onnellisempi sä oot.
Onko näin? Tuntuu et nykyään kaikki selittelee salilla käymisestä ja terveellisestä ruokavaliosta
ja kukaan ei polta ja ei varsinkaan koskaan juo kännejä? Siis hyi ei koskaan, olenhan terveellinen
hipsteri, joka ottaa kuvia itsestään salilla ja käy ammattikuvaajalla poseeraamassa viikoittain.
Tsiis. Mitä ihmisille on tapahtunu? Onhan se tietenkin hyvä, että on terveelliset elämäntavat,
mut rajansa kaikella. Varsinkin, jos kaikki käsittelee sitä, olin treenaamassa, oon hot, mulla on tekoripset ja uus huulipuna. Yök.  En kestä.

Itte en ainakaan syty miehist, jotka esittelee liikaa itteään. No enkä kyllä naisistakaan. Jotn rajaa ehostuksellakin. 

Eniten mua ärsyttää tässä asiassa se, jos ulkonäöst tulee tärkeempää ku luonne. Tuntuu, et kun ihminen muuttaa itseään ns. yhteiskunnallisesti kauniimmaksi, on hän myös parempi ihminen. Entiset, #ihantäysidioottipaskaihminen jutut ei merkkaa enää mitään. Nyt kun hän on hottis, hänen kuvistaan voi tykätä ja häntä voi kehua, että voi kuinka ihana sä oletkaan. Tälläset tekopyhät ihmiset ne on niin oksettavia, että hyh hyh. 

Mä luulin, että mä oon jotenkin ihminen, joka tykkää jakaa elämäänsä yleisesti, mut enpäs olekkaan. Ei tarvii montaa profiilii kattoo ja todeta et ihmisethän on paljon pahempia. Kaikki on esittelemässä omaa elämäänsä niin piirun tarkasti, et jos oisin stalkkeri tietäisin tasan tarkkaan missä oot millonkin ja mitä sulla on tälläkertaa päällä.

En ois uskonu et mä oon se, joka kirjottaa tälläsestä aiheesta, mutta ehken mä olekkaan niin huomionkipeä akka, kun niin moni muu. Tai sitten mä en vaan ymmärrä ihan kaikkea, mitä täällä tapahtuu. Ja PS. Muusikot on pahimpii huomiohuorii. Pitäs vissiin itelläki alkaa tekee tänne jokapäivä joku hieno video mis laulan ja esittelen uutta toppiani, et mäkin olisin jotenkin onnellisempi ihminen.

Eiku tosissaan, mahdan olla vaan käsittänyt asian väärin. Tai noh, voishan sitä kokeilla jonkun kuukauden elää mahdollisimman paljon kamera kädes ja huomiohuorata ittensä kartalle? :o

Katotaan. Tai sitte mulle iski tissikateus, tiedä häntä. Mut on täs nyt jotn totuuttakin.


10 kommenttia:

  1. Mä en usko että ihmisen arvo on kiinni ulkonäössä tai musta on ainakin ihan väärin ajatella niin!
    Kaikki me ollaan niin erilaisia mutta itse ainakin oon ylpeä siitä, että lopetin tupakan polton ja että oon aina ollut sellanen, etten vedä hirveitä määriä alkoholia ja ole muutenkaan päissään, kun kerran kaks vuodessa. Mä oon tyytyväinen siihen, että oon hoksannut viime vuosina pitää itsestäni parempaa huolta, syön pääsääntöisesti hyviä ruokia, mutta siis syön tosi paljon enkä ota syömisestä paineita, koska rakastan herkuttelemista.
    Haluan pysyä terveenä ja kunnossa = onnellisena.

    Jollain tapaa on kovin pikkumaista ajatella, että ulkonäkö ratkaisee että ootko sä hyvä tyyppi tai ylipäätänsä mitään ja siitä nämä tekoripset / kynnet / hiukset, (yök mustakin) juontaa. Jos sulla on nämä niin sä oot "jotain" ja kyllähän se on eräänlainen status musta tietynlaisille naisille. Musta näissä on häivähdys huonoa itsetuntoa ja keravalaisuutta.

    Tosta itsensä kuvaamisesta / kuvauttamisesta, on paljon niitä ketkä esim. bloggaa ja kuvailee asuja etc. musta ihan okei! Mutta sellaiset irc-galleria tyyppiset teiniherutuskuvat meidän ikäisillä naisilla... no, en kommentoi.
    Onhan ne joskus hauskoja mutta jos niitä tulee jatkuvasti niin silloin musta ollaan vähän epätoivon rajoilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo. Siis tottahan se on, että terveelliset elämäntavat tekee onnelliseksi ja lisää kauneutta. Pointti tässä oli just se, et kun siit tulee sellanen asia siit kauneudesta, et se ylittää luonteenkin niin silloin se on ongelma. Ja että vasta sitten ihminen saa jotn huomiota, kun on esim laihtunut paljon tjt. Hienoahan se on, että ihmiset elää terveellistä elämää, muttei sitäkään pitäs mun mielest tuoda kokoajan ilmi kaikessa. Tykkään ite rennoist ihmisist, ettei nipoteta pikkuasioista. Tupakka on turhaa, itseä ärsyttää kun edelleen poltan viihteellä, mutta on sekin toki parempi kun kokoajan, mutta silti surkee tapa.

      Mut olin tosissaa tossa, vaikka kärjistinkin, että oliskohan sitä onnellisempi jos itsekkin lähtis tälle tielle. Siis terveellisten arvojen tielle, ei siis sellaselle, kävin salilla, söin salaatin hommaan. Siihen en lähde.

      Poista
    2. Mukava kuulla, että joku muukin tällä planeetalla on mun kanssa samalla aaltopituuella. Mie kyllä nyt komppaan bloginkirjoittajaa täysin. Omalle kohalle jos aatelisin tuon tyylistä elämäntapa muutosta, niin tuskin oisin yhtään sen onnellisempi mitä nyt oon. Mun onnelisuus koostuu ihan muista asioista (onneksi).

      Poista
    3. Noh Jyri ;) Eikö me mennäkkään salille ja esitellä upeit tuloksiamme muutaman kuukauden päästä?

      Poista
    4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    5. Kiitos, että ymmärrät mitä haen takaa :) ! Jes. En oo yksin asiani kanssa.

      Poista
    6. jep :D taijampa heitää tän koulun käynin tältä päivältä ja lähitä pumpaan rautaa kesäkuntoon 2014. Hups oho poistin sitte vahingossa sorry about that. :/

      Poista
    7. hups oho. En osaa näköjään ajaa tietokonetta :D ku näköjään poistin ton oman kommentin nyt hävettää.

      Poista
  2. Uskon et oisit, pirteempi, hyvinvoivampi, olo olisi niiin paljon parempi ja koko keho kiittää :) juu eihän sitä tarvi sellaseen lähtee, pääasia että itellä on hyvä olla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo. Oon sen huomannu et kyl toi 6km:n pyöräily päiväs jo tekee todella hyvää :)

      Poista