So Katyalicious...

So Katyalicious...

torstai 7. kesäkuuta 2012

Vaatetta.

Vaatekaapissa on aina vaatteita, jotka on niinsanotusti ihan kivoja, mutta niitä ei käytä.
Miksi niistä on niin vaikea luopua? Siivosin eilen vaatekaappini, enkä saanut luovuttua mistään. Laitoin ne vaan kaapinpohjalle, koska tiedän etten käytä niitä. Onneksi oon saanu luovuttua kuitenkin kaikista turhimmista vaatekappaleista ja oon vieny monta jätesäkillistä vaatteita pois kierrätykseen. Mut ne olikin sellasia, jotka ei mahdu mun päälle ei sit millään tai näyttää vaan törkeeltä mun kropalla :DS

Noh mut tällä viikolla on tullut repästyä ja puettua vähän omituisempi vaateyhdistelmä.

Tässä se tulee.

Asoksen farkut, H&M toppi, Asoksen sininen neule ja päälle aitoa nahkaa oleva nahkaliivi. Asusteena törkeen iso risti asokselta ja Valtterin ostama hopearannekoru. Törkynen peili ja törkynen kämppä taustalla sekä Valde tietokoneella :SD
Vaatekaappi räjähtää :D Ilmekin oli niin hauska et vähä sensuroin. Vähä paremmas valos kuitenkin. Hauskat noi avonaiset olkapäät täs asoksen neulees.
Tää liivi on niin ihana. Vaihdoin yhden mimmin kanssa kengät tähän. Täydellinen khyl. Ainoa miinus ettei tän liivin vyö mahdu mun päälle :D
Ristiä lähempää :) Ah love it <3
Ja dieselin täydelliset popot, jotka sain viime vuonna synttärilahjaksi kullalta. Aivan ihanat.
ETTÄS SELLASTA.

Nyt tavotteena ois oikeesti karsia vaatekaappi sen näköseksi, että kaikki mitä siel on, on sellasia, joita voi oikeesti käyttää ja jotka oikeesti sopii mun vartalolle. Loput vaan rohkeesti kierrätykseen. Nyt nopee aamutreeni ja suihkua kohti. Jatketaan tästä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti