So Katyalicious...

So Katyalicious...

torstai 3. toukokuuta 2012

Kiksejä!

Oon huomannu olevani hullumpi ku mitä tiesin olevani.


Saan nääs kiksejä oudoista asioista. No se on ollut tiedossa mut tätä outoa asiaa en ennen tiennyt.


Jotkut käsittömättämän rumat jutut on mulle helvetin kiehtovia.


Niinkö tää uimapuku esimerkiksi. NIIN RUMA ET SE ON HEMMETIN KIEHTOVA...


SAAN TÄST JOTKU SAIRAAT kiksit ihan :D


Mikä mua vaivaa oikeesti?


Tajuan ja tiedän että tää näyttää päälläni aivan helvetin kamalalta mut sekään ei haittaa.
Oon vaan niin lumoissani siit rumuudesta, et se muuttuu kauneudeks :SD

HAHAHAHAHAHAH Xdddd AIVAN LOISTAVAAA...LOISTELIASTA...SAIRASTA ÄRÄRÄRÄR SEKOAN IHAN!



En tiedä...hormoonit on sekasi kai?


Noh mut nyt mulla on kunnolla oranssihius. Ferian oranssia ja ylläpitoon shokkivärii hoitoaineen sekaan.

CAPTAIN AMERICA <3



Vappureissu Oulussa ja Kuusamossa oli mahtava mut tietenkään en muistanut ottaa yhtään kuvia.
Pörrrrrr...ärrr! On mul jotn pari kännykuvaa musta ja siskosta mut se varmaan ei tykkäis ku julkasisin ne.


Hitto on muuten hienoa kun ollaan nykyään niin hyvis väleis siskon kaa! Se on paras oikeesti! Hän on! xD


No mut :D


Ei täs.


Nyt imuroin oikeesti. Pyykit pesty ja vähä saatu muutakin siivoust tehtyy mut tää kämppä on edelleen universumin paskasin. Lähtis toi rikkinäinen paskasohva jo pois! ÄRR ASKO!


Puspus ja muut ihanaa.


t. Katy...no ei vitus... kuka muukaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti